sobota, 14 grudnia 2013

accidental fucking set

Stał sobie przy kasie taki wylansowany, przystojny, pięknie opalony, z ładnie ostrzyżonymi włosami, ubrany w najmodniejsze ciuchy. Jego nonszalancka poza świadczyła o dużej pewności siebie. Dość wysoki, dlatego też na innych patrzył trochę z góry, z nieco ironicznym uśmieszkiem na ustach, podkreślającym jego i tak wysokie ego.

I zaraz za nim stanąłem ja, trochę zmarnowany, rozczochrany, blady jak ściana i w dresie w którym akurat tego dnia wyskoczyłem do bistro na szybki obiadek. Ale za to z równie nonszalanckim wyrazem twarzy rzucając na taśmę gumy do żucia, prezerwatywy i mokre chusteczki. Spojrzał na mój zupełnie przypadkowy zestaw, a później znacząco na mnie i znów się uśmiechnął, puszczając mi oczko. A ja drugą ręką dorzuciłem jeszcze wazelinę, którą akurat kupiłem do wypastowania moich skórzanych spodni. I też spojrzałem znacząco, szczerząc się do niego. A co.

I wtedy zgłupiał, nawet spod opalenizny widać było pąs na jego twarzy. Kurczowo trzymał koszyczek przy sobie i bał się odłożyć, bo musiałby się schylić. A-ha. I kto śmieje się ostatni?

4 komentarze:

  1. hahahahah niezłe! kurcze ale mam zaległości w czytaniu Twojego bloga przez te święta! już zabieram się do ich nadrabiania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing blog! Is your heme custom made or did yyou doqnload it from somewhere?
    A theme like yyours with a few simple tweeks would really make my blog stand
    out. Please lett me know where you ggot your design. Thanks

    Also visit my web-site; minion rush cheats

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi there. Thanks a lot. It's a customised template i found on blogger.com. Try it, it is template called "travel" with an abstract background :)

    OdpowiedzUsuń
  4. He's a soul mate, so I rarely evdn think about this subject.
    For more on this discussion check oout Michael Marley's Greeen eyed monster:
    Don't buy Mayweather's retirement drivel. They will work together using democracy to decide what is
    in the best interest off the people.

    Also visit my web site ... cheats for clash of clans

    OdpowiedzUsuń

bring it